torsdag 2 juni 2011

Nuvarande projekt...

lekstuga

När vi köpte huset lovade Dick Smilla att hon skulle få en lekstuga och nu håller han på att bygga en till henne. Det märks att han är van vid att bygga hus. Han vet precis hur han ska göra och han har inte gjort någon ritning. Det här fotot togs förra helgen, nu har stugan fått panel på kortsidorna och jag och Smilla har målat en av sidorna idag. Hinner nog måla ett lager till senare idag.
Annars njuter jag av att vara ledig! Betygen är satta och jag har för en gångs skull inte en massa arbete som hänger över mig. Det enda molnet på min himmel just nu skulle vara att jag är lite förkyld och har varit det i ett par veckor, det är trist att inte vara tipptopp.
Ikväll blir det TV och scrapping som gäller! I morgon bloggar jag på Scrapfabriken igen så glöm inte kika in där!

Hoppas att ni också kan njuta av lite ledighet!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...