tisdag 21 juni 2011

Scrappar och slappar

Ja, nu har jag verkligen semester och när jag gjorde iordning scraprummet så kom inspirationen igång också och jag har scrappat en del till Svensk Scrapbookings CC

Den här LOn är gjord efter skissutmaningen.

my girl

Igår var jag och hämtade mitt månadspaket från Studio Calico och blev lite förtvivlad när paketet ser ut så här.

paket

Som tur var hade papperen klarat sig ganska bra, men alla är vikta i ena hörnet :(

Igår var vi på sommarfirande på Smillas dagis och för henne var det också hej då till det dagiset eftersom hon ska byta till augusti. Det var roligt på avslutningen, vi hade tur med vädret och det var massor med föräldrar och barn där. Barnen sjöng superfint och alla dansade runt midsommarstången. Smilla busade mycket med sin bästa dagiskompis, Emma. Och så klättrade hon givetvis lite på sin pappa också!

bus på dagis

Idag ska vi göra absolut ingenting utan bara vara, det är så skönt med semester!!!
Hoppas att ni har det bra!

3 kommentarer:

Helena alias Puman78 sa...

Kul hoppas det kommer bilder på nya scraprummet snart :)

allram sa...

Låter ju underbart, scrappa och slappa.

hellenbell sa...

vilken layout 8)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...