torsdag 14 juli 2011

Crate Farmhouse

Nu börjar verkligen alla förhandstittar av höstens kollektioner dyka upp! En tillverkare som allt mer blivit min favorit är Crate Paper. Dels för att jag älskar alla chipboard accents som är till och jag älskar också deras färger. De är färgglada men inte på ett pastelligt sätt utan färgerna är mättade och murriga.
Lite som både October Afternoon och Cosmo Cricket också har.
Mättade färger som ibland kan se lite tråkiga ut bara man ser papperet men när man ser hur man kan scrappa med det blir det en helt annan upplevelse. Jag hoppas verkligen mina favoritbutiker kommer ta in de nya kollektionerna från Crate! Jag kommer i alla fall köpa, kommer ni??

sneak1

sneak2

sneak3

sneak4

sneak5

sneak6

1 kommentar:

hellenbell sa...

de är underbara. en fröjd för ögat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...