tisdag 9 augusti 2011

Dove Intensivbalsam

Jag har varit med i Buzzador ett par år och det innebär:
- att jag kan få prova produkter och tjänster av olika slag, jag har bland annat testat Lovefilm, Cliniderm och nu Dove Intensivbalsam.
- att jag också sprider information om produkten via bloggar, facebook och givetvis IRL.
- att jag rapporterar till Buzzador hur min Buzzning har gått, vad jag och mina vänner har tyckt om produkten.

Idag ska jag berätta lite om den kampanj jag är med i just nu.

DOVE INTENSE REPAIR BALSAM

334727

Dove intense repair balsam är inte bara ett balsam utan också en snabbinpackning. Man kan använda det varje dag som ett vanligt balsam och det gör håret starkare och mjukare.

När jag har använt det nu ett tag tycker jag absolut att det är bra! Håret är verkligen mjukt och det känns friskt trots salta bad och sol. Det jag tänkt på är att det är lätt att ta för mycket, då känns håret tungt och min dotter (som har väldigt tunt hår) tyckte att hennes hår kändes lite fett. Så, egentligen är ju det bra då en flaska räcker länge OCH den är inte särskilt dyr. Ca pris i handeln är 35kr! Jämför det med vad olika inpackningar kostar!

1 kommentar:

maldis sa...

jag använder detta sedan ca 3-4 mån.. förvandlat håret från ris till mjukt och följsamt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...