onsdag 17 augusti 2011

Färgglad kalender för Stellas

Nu är det snart skolstart och ja jobbar ju som lärare och då hör det till att varje år dekorera sin lärarkalender. Av någon anledning blev det inte gjort förra året och jag hade elever som påpekade det flera gånger under året. De saknade min dekorerade kalender! Så i år är jag ute i god tid! Papperen och stickersen som hör till Echo Parks serie gör att kalendern verkligen lyser upp tillvaron och jag själv blir glad när jag ser den!

Framsida
kalender framsida

Baksida
kalender baksida

Allt material hittar ni på Stellas!

3 kommentarer:

hellenbell sa...

vem vill inte ha en sån kalender i en sönderstressad vardag? förgyller varje dag.

Mette sa...

så läckert!

Aase sa...

Superläckert.... Köpte en färdig i år med fjärilar på...
Min ork tog slut i tänket så kan det bli ibland You Know ;=)

Kramis AA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...