tisdag 30 augusti 2011

Facebook, en tidstjuv....

Ja, jag vet att jag försummar bloggen...och jag har inte scrappat så mycket jag vill, eller jo, jag har scrappat en hel del men inget jag kan visa just nu. Blir lite sur på facebook som stjäl så mycket tid. Ska försöka dra ner på FB ett tag och lägga kraft och energi åt annat istället. Jag har ju några saker jag ska/vill göra på kvällstid när lillgrodan lagt sig..
- scrappa
- blogga
- göra färdigt min kurs i visuell kommunikation
- göra färdigt PIM
Hmmmmm...känns inte som FB är så högt i prioritet väl?
Dessutom vill jag ägna tid till min man när han är hemma. Här kommer ett fint kort jag tog på honom nu i lördags, visst är det lite speciellt när män klär upp sig med kavaj och slips?

min älskling

2 kommentarer:

Annette sa...

Jag har också försökt lägga FB på is, men jag är ju så nyfiken..! ;) Men jag vill också hinna med det verkliga livet, så kanske att jag skulle följa ditt exempel...

Fotot är jättefint, snygg färgmatchning också på kavajen och slipsen, gillar den där brunröda tonen. För mig är det annars tvärtom, jag gillar när Parik har jeans och t-shirt, eftersom hans arbetsklädsel är kostym och slips varenda dag. Antar att det är omväxlingen man vill ha, kanske skulle tänka på det jag med.. ;) Ha en bra dag!

Aase sa...

Visst är det mycket som stjäl tid....
För min del är det nog kust nu böckerna! Läser en massa så att jag ska må bättre både innuti och utanpå ;) Just nu streckläser jag:
Matrevolutionen av Anders Eenfeldt
För dig som också äter LCHF, matnyttig bakgrundsfakta och ett bevis på att man nog ska ta sig en funderare på de gamla åsikterna och lärdommarna man har om mat och hur man ska äta! Just ikväll känner jag mig frustrerad, men ska läsa mer och se vad jag landar!

Kramkram AA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...