fredag 2 september 2011

Pippi på MME

Min bloggdag på Scrapfabriken och här är LOn jag gjort :)

dansande pippi

Papper, blommor osv givetvis från Scrapfabriken!

Nu har vi jobbat i några veckor och jag är precis färdig! Har vissa uppgifter på jobbet som är roliga och som jag vet att jag är duktig på, det ger mig positiv engergi men tyvärr finns det också avundsjuka och bitterhet och det tar energi. Men jag vet att jag har massor av stöd och det värmer och stärker.

Min älskade man har köpt kräftor så ikväll blir det bara en myskväll, det känns verkligen som jag behöver det.

Kram på er alla!

3 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Vilken rolig idé! Du har verkligen lyckats med denna LO.

Aase sa...

Gillar också MME läcker LO

kram

hellenbell sa...

kul att du klippte sönder det runda pappret, det vågar man ofta inte göra... härlig. fjärilarna ser ut som fåglar som flyger iväg... eller får mig i alla fall att tänka så...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...