söndag 4 september 2011

you & me

Det har varit lite tufft några dagar nu. Mycket negativa tankar som snurrar i huvudet och igår bestämde jag mig för att rensa skallen på det bästa sätt som finns, alltså vid scrapbordet. Jag bestämde mig för att lägga de uppdrag jag har åt sidan och scrappade bara för mig själv. Det blev tre LOs gjorda i rasande fart och det är faktiskt så att det fungerar, jag mår mycket bättre sedan dess.

Här kommer den första LOn jag gjorde, jag bara älskar bakgrundspappret från Sassafras!

you & me

Idag var vi uppe vettigt och begav oss till Bredstorp, Tranås idrottsarena. Idag var det första gången det anordnas en heldag med löpartävlingar för alla åldrar. Jag stod över det själv i år men är sugen på att springa 5 km nästa år. I år var det dock Smilla som sprang. De små sprang 500 m och hon var så duktig och kämpade verkligen på!

tranåsloppet

vi kommer att fortsätta vår familjesöndag med att gå på bio. Vi ska titta på Smurfarna!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Ja jag blev också springsugen, såpass att jag tog en sväng i spåret nu på em! Nästa år tar vi 5 km! :)

Aase sa...

Negativa tanakr känner jag igen, iår är det en tuffare start på jobbet än på länge, det känns inom mig. Saknar min grundtrygghet på jobbet och känner mig vilsen....
Även i det privata känner jag mig vilsen och söker olika sätt att må bra, att komma vidare......

Känner som du med scrappandet, där kan själen få sitt och man blir lite lugnare igen, haft en sådan dag idag då vi träffats några stycken för att scrappa. Hoppas nu på att få plats på träffen i Linköping så kan vi kanske äntligen få ses!
Hoppas veckan startar bra!!!
Kram Aase

Sara sa...

Nej! :( Jag hade ju tänkt att ta med Smilla på smurfarna :P Vill se den! xD smurfarna :P Vill se den! xD

Annette sa...

Jättefin layout!! Snygg inramning av fotot, jag gillar när den brunröda texten bryter av och får fotot att komma fram. Håller med dig om att det är rena terapin att scrappa. Jag scrappade som besatt i början av året när jag hamnade i en hälsosvacka. Hoppas du har mer positiva tankar i dag!

Ps. smurfarna måste man ju bara se!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...