onsdag 19 oktober 2011

Laugh

i helgen var jag på scrapmara i Linköping och det var som vanligt superskoj! Det är en träff som jag verkligen rekommenderar. Trevliga människor, bra tävlingar och kanon arrangerat! Det här är en av de 8 LOs jag fick gjort där.

laugh

laugh detalj

Gjorde inte någon LO som jag blev supernöjd med men jag är inte heller missnöjd. Den här LOn är också den första LOn jag har fotat inne på kvälllen nu och jag har nog hittat ett bra ställe att fota där jag kan få bra ljus utan att få spegelblänk i fotona. Sedan har jag givetvis ändrat vitbalansen i Camera RAW. Blev rätt bra avfotat tycker jag...vi har ju den mörka perioden framför oss nu....

3 kommentarer:

Hege sa...

Vilken jättefin LO! Så fräsch - störtgillar det :)

Aase sa...

Jätte fint! Bra ljus trots inne fotografering:)

Ha en bra kväll! Kram AA

Chris_P sa...

Asså denna är bara helt fantastiskt fin!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...