söndag 23 oktober 2011

Milkshake

Här kommer den LO jag var mest nöjd med på Linköpingträffen.

milkshake

Annars har helgen varit lugn. Vi har plockat och grejat här hemma. Dick har tätat fönstren och jag har städat lite här och där och putsat fönstren i köket.

Smilla fick ju feber i fredags så därför har vi hållt oss hemma. Vi skulle egentligen åkt till Linköping igår och firat min brorsdotters lilla son som fyllt 1 år. Men det blev ju tyvärr inte av...saknar dem, nu var det länge sedan vi träffades!

4 kommentarer:

Sanna F sa...

Härlig layout!!
Tråkigt med en liten sjukling!Hoppas hon kryar på sig snabbt!
Kram

Linda sa...

Såååå himla fin!!

Kram

Linda sa...

Du - jag kom på att jag tänkte lifta någon layout i ett inlägg hos Magdas någon gång i november. Skulle det vara okej om jag liftade din layout? :)

Kram

Cattis sa...

Såå snyggt!! Älskar såna där bakgrundspapper, det blir så effektfullt! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...