lördag 1 oktober 2011

Teknikutmaning på Swe

Den här veckans teknikutmaning på Swe är att scrappa andra former än kvadratiska former. Superkul utmaning och teamet har gjort alldeles fantastiska alster!!

Min LO blev så här!



I övrigt känns livet ganska fantastiskt. Jag har många roliga saker framför mig och jag njuter av varje dag.
Ta bara det här:
- Bokat hotellweekend med min älskling i Göteborg helgen efter min födelsedag.
- Bokat sol och badsemester till våren!
- Tänker ta tag i det där med att göra en ögonlaser.
- Vikten går sakta men säkert ner. Väger 6,5 kg mindre sedan jag började med LCHF och då hade jag ändå ett uppehåll under sommaren som gjorde att jag gick upp 4 kg!
- Roliga saker händer på jobbet.
- Min familj är fantastisk!
- Roliga scrapsaker på gång!
- 15-16 okt scrapträff i Linköping
- 12 november (?) scrapträff i Örebro
- Scrappträff med tjejerna i Swe den 19 nov.

Ja, som ni ser...jag har all anledning att må bra och vara glad!

1 kommentar:

Linda sa...

Såååå jättefin och coolt med formen!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...