lördag 22 oktober 2011

Veckans färgutmaning på SWE

Åh så underbar färgkombo det är den här veckan på Swe! Orange och brunt! Me like!

pappatid

pappatid detalj

Igår var jag på Memira i Linköping för undersökning inför ögonlaseroperation. Det visade sig tyvärr att min syn ändras för mycket (ok, jag börjar bli åldersynt...) och de kan inte operera min ögon. :( Om de skulle göra det så kommer jag om ett par år behöva glasögon för översynthet istället för som nu närsynthet...
Det känns väldigt snopet och självklart är jag superbesviken men det är ju inget jag på något sätt kan påverka så det är bara att gå vidare...ta in sina linser varje dag och jag har beställt tid hos optikern för att köpa nya glasögon.

När vi kom hem från Linköping var Smilla lite grinig och vi tog tempen på henne, då hade hon 38 och efter bara någon timme till hade det ökat till 39 grader. Idag är hon piggare och jag hoppas att det var något tillfälligt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...