söndag 13 november 2011

Fars dag

I dag är det fars dag och än har vi inte väckt far här hemma. Han förtjänar verkligen sovmorgon. I kväll åker han till Vemdalen och jobbar och blir borta till torsdag natt.
I helgen har vi bara tagit det lugnt i går scrappade jag för fullt. Det blev totalt 6 LOs och jag är nöjd med alla! Att jag kom in i ett sånt flow har nog mycket med att göra att jag köpt Gesso och det är verkligen kul att kladda med färg!!! Risken är att mina LOs blir lite lika men vet ni...det struntar jag i! Alla de LOs jag gjort är till olika uppdrag så det är inget jag kan visa än med det kommer, det lovar jag.

I fredags sa jag hej och tack till den lärarstudent jag har haft i fem veckor. Det är en tjej som verkligen varit duktig och jag önskar henne verkligen all lycka i framtiden. Här är det kort jag gjorde till henne. (uruselt avfotat men jag var tvungen att fota på kvällen med blixt..)

lycka till

I går var granntjejen här en sväng och det krattades löv i trädgården. Det var mycket skratt och stoj och så här såg det ut när jag kikade ut...

lövhög

Nu har det nog varit sista hösthelgen...det känns som vintern är på väg.. .
Hoppas att ni har haft en underbar helg!
/Marie

1 kommentar:

hellenbell sa...

du borde göra fler kort :)
superfint

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...