tisdag 29 november 2011

Lekt med färgpennor

För några helger sedan var jag på scrappträff med tjejerna i Swe-gänget. Det var en supertrevlig dag med mycket skratt och prat och kanske inte så mycket scrappande. Jag fick tre alster gjorda och är rätt nöjd med alla tre.
Åsa/badanka hade lite inspirationskurs för oss och vi fick leka loss med ett vitt papper och promaker pennor. Det var superskoj!

Så här blev min LO, den är väldigt inspirerad av Åsas LO men jag tänker framöver använda samma teknik och göra det till mer "jag". Jag har beställt hem 72 st Copicpennor och jag längtar efter att börja lite med färgläggning.

mitt i livet

För att kolla in hur de andra tjejernas LOs blev så måste ni kika in i Swe-bloggen

5 kommentarer:

Ulle sa...

Vilken läcker och härligt lekfull LO!

Lisbet sa...

Underbar lager på lager

Sanna F sa...

Superfint!!!!

LillBlomman sa...

Tycker att din färgkombo blev så cool! Visst var det skoj! Kramar!

Carina Lindholm sa...

jag tror jag smäller av!! asaläckert!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...