tisdag 8 november 2011

Mycket att göra...

Just nu har jag mycket att göra så bloggen blir inte så prioriterad. Det är omdömesskrivningar och snart utvecklingssamtal. Åtgärdsprogram som ska skrivas och kartläggningar som ska göra. Dessutom har jag försökt att sparka igång mig själv på min kurs, Visuell kommunikation OCH så tänkte jag examinera PIM!
Japp, en hel del jobb med andra ord...så just nu prioriterar jag bara mina måsten även när det gäller scrappandet. Jag gör det jag ska till Swe, Stellas och Scrapfabriken men inte mer.
Just det, har ju ett hem att sköta också... :)

Så ni får ha lite förståelse att det inte blir så täta uppdateringar här i bloggen men jag hoppas att ni kikar in då och då i alla fall.

Här har ni i alla fall en härlig höstbild på Smilla!

höst

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...