söndag 6 november 2011

Varit iväg..

Dick och jag har varit iväg en sväng. I torsdags lämnade vi Smilla hos min bror och så drog vi till Göteborg. Vi har verkligen kopplat av. I fredags kväll var vi hemma hos Dicks bror och blev bjudna på fantastisk mat! i övrigt har vi kopplat av. Gått på stan, shoppat, bubblat i hotellets bubbelpool, tagit någon öl, varit en tur på Univereum och käkat den kända räkmackan på Heaven 23. Vi har inte haft med oss kameran så mycket men det blev några foton från Universeum och Heaven 23.

växt

manet

apa

macka

Vi var ocks en sväng på Scrapmässan och jag fick då träffa min underbara DT-mamma Helen för första gånen. Hoppas det blir många fler gånger!

2 kommentarer:

Poohtra sa...

Hej !
Den där mackan känner man igen !!
Vad många fina LO´s du gjort, var längesen jag var här nu.....Blir scrapsugen !!!
Ha det så bra. Kram!!

Chris_P sa...

Låter som en toppenhelg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...