fredag 25 november 2011

You are a star

Nu har jag skapat lite åt Scrapfabriken igen!
Jag hoppas verkligen att ni har hittat till den butiken! Helen som har den är supertrevlig och hon har så bra utbud! I webshoppen har hon maxfrakt och hon har kanonpriser, just nu har hon 20 % på nästan allt i butiken. Så om ni inte redan gjort det så kika in där!

När jag såg de underbara roliga gemen från You Do och att jag hade massa tags med i mitt DT-paket fick jag en tanke! Givetvis skulle det bli en LO med tags och gem! På den här LOn har jag inte använt något mönstrat papper alls.

you are a star

4 kommentarer:

hellenbell sa...

riktigt härlig!

sagapo sa...

Underbar LO på en fin student!! Carita

Linda sa...

Underbar!!! :)

Kramar

Malin/malwa sa...

Jätteläcker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...