tisdag 13 december 2011

Min Lucia

Så här fin var Smilla på förskolans Luciafirande.

lucia

Angående fotografering på förskolan/eller skolan...jag tycker givetvis att det skulle vara synd och tråkigt om man inte kan få fota sina barn en sån dag men jag har också full respekt för de förskolor/skolor som inför förbud.

I och med att jag själv jobbar i skolan och även har haft elever med skyddad identitet så vet jag hur lätt det är hänt att fel personer visas upp på fel ställen OCH att faktiskt bara själva saken att man kan lägga upp foton på andras barn på bloggar och FB. Jag hoppas att alla föräldrar som fotar tar sitt ansvar och inte visar upp ansikten på andras barn hur som helst! Jag vill bli tillfrågad innan någon får visa upp foton på Smilla och jag frågar ALLTID om jag får lägga upp bilder på andras barn. Om alla tar sitt ansvar så kan man fortsätta få fota sina barn en sån fin dag som Lucia är!

2 kommentarer:

Cattis sa...

ÅÅhh..vad söt hon är! =) Hade två tomtenissar hemma i morse, men fick inte fota...men tjuvfotade när dom var ute på skolan ;) Blev inte så bra..hehe..

Aase sa...

Sötaste sötloppan..... Så fin som Lucia!!!

Kram AA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...