onsdag 14 december 2011

Tid till återhämtning

Det har varit en tuff höst på många sätt och jag känner mig trött och utarbetad. På den här LOn har jag blurrat texten då den känns för privat men det handlar om önskan att få tid att bara vara. Det ska jag snart för snart är det jullov!
Då ska jag prioritera familjen och vila! Ett sätt för mig att koppla av är att scrappa så jag hoppas att det kommer finnas möjlighet till det med :)

tid till återhämtning

Hoppas att ni har det bra och att ni haft en fin Lucia!

1 kommentar:

Aase sa...

Det är viktigt med tid för återhämtning!!! Hopaps du kan ge dig det snart, jag om någon vet vad som händer om man inte bromsar i tid så gör det!
Njut av lugn och tid med familj och det som gör att du mår bra!!!

kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...