lördag 14 januari 2012

50 000 besökare!!!!

Jag tycker att det är fantastiskt med bloggar! För mig är olika bloggar inspiration när det gäller så otroligt mycket. Givetvis när det gäller scrapbookingen och jag skulle inte ha lärt mig så mycket om det inte hade varit för alla underbara scrapbloggar, både i Sverige och övriga världen.
Även andra bloggar inspirerar mig mycket, jag kikar på många fotobloggar och matbloggar och även heminredningsbloggar får ibland ett besök. Det är fantastiskt att så många människor delar med sig av sitt skapande,sina erfarenheter och upplevelser. De flesta utan någon som helst kommersiell koppling utan man bara delar med sig!

Ni är alla fantastiska!

Och en blogg är ju ingenting utan sina läsare och nu är det dags för mig att ge lite tillbaka till de som besöker min blogg. Jag har plockat ihop en blogcandy som jag kommer lotta ut. För att få en lott så kommenterar du i det här inlägget, och om du vill ha två lotter länkar du till detta inlägg i din blogg och sedan talar om det i en kommentar här! Enkelt, eller hur?

Och det ni kan vinna är det här:

Ni har till fredag 20 jan kl 23.59 på er!

Ha det nu så underbart!
/Marie

15 kommentarer:

EmmaB sa...

Grattis till alla besökare! Jag har precis startat min blogg, så jag är glad om bara någon kollar varje dag :) Jag tycker din blogg är mycket inspirerande, går in nästintill varje dag, både på datorn och mobilen :) Jag har länkat till din blog candy i min sidebar och jag är väldigt gärna med i utlottningen!
Ha det fint!
Kram
Emma
http://emmascrapbooking.blogspot.com/

MiaKvack sa...

Visst är det fantastiskt med bloggar! Mitt eget bloggande har strandat iom att skapandet avstannat men jag läser din blogg varje dag!
Kram på dig!
Mia

KatarinaR sa...

Jag vill passa på att tacka för all inspiration du bjuder på här i din blogg!
Brukar kika in här flera gånger i veckan.

Helen sa...

Grattis till alla dina besökare! Blir inspirerad av att titta in här hos dig!
Vackra saker delar du ut ockås;)

EmmaP sa...

Grattis till alla besökare!

Puman78 sa...

Grattis till alla dina besökare, självklart vill jag ha chansen till sådana här godsaker. Jag finner din blogg väldigt inspirerande :) Jag har länkat via min bloggs sidebar.

Kram!

Malin E sa...

Oj så fint.Jag är gärna med i din fina blogcandy och tar 2 lotter, för både länkning och kommentar.
Så spännande!
Kram på dig.
Malin

Pippin sa...

Grattis till 50 000 besökare. Är gärna med på din blogcandy. Jag har länkat i min sidebar.
Kram

pronominella sa...

Stort grattis! Gud vad roligt. Jag vinner jattegarna :)

Karolina/karehed sa...

Härligt med så många besökare! Jag är ofta här och inspireras av allt snyggt du skapar! :-)

Jag tar en lott och hoppas på tur!

MissGoldie sa...

Grattis till 50.000! Nu är det en evighet sen jag scrappat men jag längtar så efter att komma igång igen! Skulle inte sitta helt fel med ditt fina kit då, jag älskar de jordnära färgerna!

Linda sa...

Grattis!!! :) Så roligt! Tar gärna en lott.

Kramar

Annica sa...

Ett jättestort grattis!
Har länkat i min blogg:
http://afroditeskrypin.blogg.se/kort/2012/january/bloggcandy.html

Nu håller jag tummarna och hoppas på tur!

CatAnd sa...

Va kul att du har så många följare. Grattis till detta.
Jag har länkat till min blogg http://trollet64.blogspot.com/

Moj sa...

Jätte-Grattis till alla goa besök här inne!
Hittade precis in hit och götapetter så mycket snyggt Du gör...verkligen INSPIRERANDE!

Jag la en bild i min sidebar med länk in hit förstås och hoppas förstås också på tur...trots att jag är nyss hitkommen.. ;)
Men garanterat återkommer jag!

Ha det gott!
Kram Moj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...