fredag 6 januari 2012

I väntan på tomten

När jag fick mitt DT-paket från scrapfabriken och Helen hade lagt i en påse i paketet fick jag givetvis tanken att jag skulle dekorera den och fylla den med något godis och ge bort i julklapp. Julen gick och påsen blev bortglömd. MEN så tänkte jag, varför inte använda den på en LO? Säkert inte så syrafritt men ändå..jag brukar inte vara så petig med det.
Sagt och gjort, det blev en LO där jag använt påsen på samma sätt som jag använder mönstrat papper.

i väntan på tomten


3 kommentarer:

Carina Lindholm sa...

Häftigt med påsen! kan hända att jag snor idén!!..:)

Jånna sa...

Shit vilken snygg layout Marie!♥ Åh, jag måste också komma igång och scrappa lite snart, nu blev jag sugen!

Linda - träningsbloggen sa...

Vilken rolig idé att använda sig av ett handtag från en påse sådär. Härligt med så mycket lager på lager :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...