fredag 13 januari 2012

Julgransplundring

Japp, idag är det dags att slänga ut granen om ni inte redan gjort det. Tycker de flesta har varit tidiga med att plundra i år men här har granen stått kvar ända till i dag. Jag tycker att det är mysigt och det känns lite tomt utan den nu.

Här kommer en LO som jag gjort åt scrapfabriken
Season Greetings

Nu får ni hålla utkik i bloggen i morgon för nu ska det firas att jag haft 50 000 besökare på den här bloggen.

Den 18 november 2007 startade jag upp bloggen och jag kommer ärligt talat inte ihåg när jag satte en räknare på bloggen men jag tror inte det var förrän i början av 2009 så siffran 50 000 är ju inte så korrekt egentligen MEN, det ger ju en anledning att fira!

2 kommentarer:

Annica sa...

Jättesnygg!
Vad kul med alla besökare, grattis!

Ha en skön helg,
Annica

Ps. Har granen kvar. Den barrar inte alls så jag har inte hjärta att kasta ut den.

hellenbell sa...

jag säger då de':
vilka layouter du fått till från kitet! underbar, underbar!, denna med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...