tisdag 31 januari 2012

Livet går upp och ner...

Just nu en del stress. Mycket på jobbet och jag prioriterar annat än bloggen just nu. Funderar mycket på vad jag vill och vad jag tycker är kul. Scrappandet går på sparlåga, fotandet går på sparlåga och så även bloggandet. Sköter mina uppdrag men inte mer...och vet ni en sak. Det känns ganska ok ändå. Bloggen är inte det viktigaste i mitt liv, även om jag tycker att ni är viktiga så vet jag att ni och jag har ett annat liv och jag hoppas att de som läser kikar in trots att jag inte uppdaterar dagligen.

Här hemma har vi haft lite sjukstuga. Smilla har varit magsjuk och Dick är hemma och har feber. Än så länge har jag klarat mig, vilket är tacksamt nu precis innan nationella prov och en massa arbete som ska vara färdigt innan sportlovet.

Bjuder i alla fall på en bild på min sötis :)


1 kommentar:

Aase sa...

Sjukdommar kan vi vara utan....

Visst är det upp och ner, tur att det snart är sportlov. Att göra en sak i taget, att lyssna på sig och sin kropp är A och O sedan kan man försöka göra det som man brinner för....men en sak i taget!!!

kram AA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...