lördagen den 3:e mars 2012

Nya vägar - LO åt scrapfabriken

Ibland när det står lite stilla när det gäller scrappandet så händer det att jag liftar mig själv, det är rätt kul för det blir ju helt säkert ens egna stil och det kan bli väldigt olikt den LOn man liftar. Idag har jag liftat den här LOn och det finns mycket likheter men ändå blir det ett helt annat resultat.
Den här LOn handlar om att mitt liv håller på att ta en annan riktning yrkesmässigt och att jag står inför lite nya utmaningar.


Nu ska jag ut i vårsolen med min man på en långpromenad!
Marie/MissMian


2 kommentarer:

LillBlomman sa...

Åh den här var så jättefin Marie!!! Gillar massor! Kram!

Sara sa...

Vilken härlig layout!

Älskar den gula bakgrunden i kombination med kladdet. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...