tisdag 10 april 2012

Babbel och lite mer semester...

Min mage är helt knasig! Min IBS har blommat ut för fullt de senaste dagarna och jag har ont och det är jobbigt att springa på dass hela tiden. Det har gjort att jag återigen bestämt mig för att köra LCHF. Jag slutade kring nyår på grund av att jag var så urbota trött på att tänka mat hela tiden. MEN under det året jag åt LCHF var jag helt symptomfri från IBSen...och det gör det klart värt att köra på igen. Så idag har jag beställt några nya receptböcker för inspiration och motivation. Just nu kör jag på lite säkra kort och till veckan ska det storhandlas så att jag inte saknar nödvändiga råvaror. 

Dessa böcker har jag beställt





Måste ju bjuda på lite fler bilder från semestern också :)




Idag är det första arbetsdagen efter semester och påsklov. Smilla har feber så Dick är hemma med henne och jag har utvecklingssamtal den här veckan så det blir en lååååång dag för mig. 
Ha det så underbart!
/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...