måndag 30 april 2012

Fin i håret och renovering...

Insåg att jag inte bloggat min Lo för scrapfabriken förra lördagen.

Så här blev den LOn. Allt material hittar ni HÄR!


I övrigt är det full rulle. Mycket att göra färdigt och avsluta på jobbet. Jag har börjat "knyta ihop påsen" då jag byter arbetsplats till hösten och jag har mentalt börjat förbereda mig på att undervisa yngre barn (kommer att undervisa i fyran). Det blir kul och en utmaning! Samtidigt vill jag avsluta på ett bra sätt med de elever jag har nu och få ett bra överlämnande.

Hemma har vi kommit igång med renoveringen av Smillas rum. Vi har rivit bort de innerväggar vi kan, rivit tapet och spacklat den vägg vi inte kan riva bort. Tagit bort gamla inbyggda garderober, satt ny gipsvägg och satt upp nytt innertak. Dagens projekt är att slipa spackel och spackla en gång till. Förhoppningsvis kan vi vi måla runt fönster och element samt tapetsera i morgon. Sedan är det bara golvet kvar!

Så här ser taket ut nu. Visst blir det fint?


1 kommentar:

Aase sa...

Skönt att knyta ihop påsen och vandra vidare...hoppas det blir ett bra val!

Härlig layout :) Söt hon är den "lilla"
Ha en skön första maj! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...