söndag 17 juni 2012

Scrappat!!!!

Japp, igår satt jag och scrappade lite! Det blev två LOs och så har jag börjat med en Smashbook. Att göra en Smashbook känns lite som att gå tillbaka till hur det en gång började, en "minnesbok" med en hel del journaling och lite dekorationer. Det känns ganska befriande och jag fokuserar där på journalingen, tänkte att det skulle bli motsvarande min "vecko-LO" eller bilddagbok.

Här kommer den första LOn jag gjorde igår. Lite tom kanske, jag kände mig nästan lite ovan när jag scrappade. Det känns också som jag gjort den förut och det är mitt stora problem nu när jag scrappar, att det inte känns nytt utan det känns som jag hela tiden upprepar mig själv. Samtidigt har jag bestämt mig för att inte scrappa så mycket med tanke på vad alla andra ska tycka utan jag scrappar det jag har lust med för stunden. Den andra blev bättre men den visar jag en annan dag :)


I övrigt så har jag börjat komma en bit på min fotokurs och i fredags var det skolavslutning vilket för min det innebar att säga hej då till ca 125 elever. Jag jobbar två dagar nästa vecka, måndag och onsdag, sedan blir det ny skola och ny klass för mig i höst. Spännande!

Ha en skön söndag!
/Marie

1 kommentar:

Cattis sa...

Har läst tidigare inlägg och vill skicka dig varma kramar! Hoppas du hittar tillbaks till ditt scrappande, du inspirerar mycket! Och så vill jag önska dig en skön sommar!

Kram/Cattis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...