söndag 10 juni 2012

Snart semester

Tänkte försöka uppdatera bloggen lite då och då...
Nu börjar det bli lite lättare att andas, det mesta är färdigt på jobbet inför terminsslut och jag har börjat packa inför skolflytt. Jag har träffat min blivande klass och mina kollegor och det känns väldigt bra! Samtidigt är det vemodigt att lämna alla kollegor och alla klasser jag idag har. i fredags hade jag sista lektionen med flera av klasserna och det var lite nära till tårarna flera gånger. Det blev en del kramande och jag har fått många fina ord i de utvärderingar jag gjort med klasserna och det värmer verkligen.

Nu har man sommaren att se fram emot. Vi kommer troligtvis ta ett par dagar i Göteborg, gå på Liseberg och sova på hotell och så har vi bokat Gotland två veckor! Vi har pratat om det flera år och nu när vi fick tillbaka lite på skatten så kändes det rätt!


Jag börjar bli lite scrapsugen också och har gjort ett par LOs till Scrapfabriken, den första får ni se på fredag.
I morgon börjar sista veckan med elever, fredag är det skolavslutning och onsdagen därpå går jag på semester!

Ha en underbar vecka!
/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...