fredag 31 augusti 2012

Nu tar jag helg!

Det märks att man inte är van vid det jobb man har nu. Att vara på mellanstadiet är låååångt ifrån högstadiet. Både på gott och ont :) Det finns många saker man måste vänja sig vid och både i mötet med barnen och när det gäller undervisningen. Samtidigt trivs jag och jag tycker att det är mer kul än jobbigt. Efter att allt nytt har lagt sig lite kommer det bli toppen! Men...jag är supertrött :)


Här är en LO som jag gjorde förra helgen. Den är jag ganska nöjd med trots att den ser ut som alla mina andra :) Snart är det dags för scrapträffen i Linköping och jag hoppas på att det blir en riktig inspirationshelg!

Ha en underbar helg!

Marie 

2 kommentarer:

Aase sa...

Så läcker din LO är, jag hoppas hitta tillbaka till LO fix.
Just nu är det mest kort, men bara att vara kreativ räcker för mig!

Ha en go söndag! Kram Aase

Annette sa...

Jättefint som alltid! Tycker inte att den liknar alla dina andra, men visst ser man att det är din stil, och det är ju bra :) Så är det ju med van Gogh och de andra också ;) Lycka till med nya jobbet! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...