fredag 17 augusti 2012

Ny start

Ja, nu är semestern slut och jag har börjat jobba igen. Dessutom har jag bytt arbetsplats och har nu ny skola, ny chef och nya kollegor. Nästa vecka kommer också min klass och jag kommer att ha en fyra. Det är spännande och utmanande. det är mycket nya intryck och mycket information som snurrar i huvudet. Den läraren som kommer att ha den andra fyran är också ny nu och vi har mycket utbyte av varandra. Vi säger båda två att det känns bra och att i har blivit väl mottagna av kollegorna och nu längtar vi lite efter att träffa eleverna.

Idag har jag faktiskt scrappat första gången på länge och jag hoppas att jag får lusten och motivationen tillbaka.

I morgon åker vi till Astrid Lindgrens värld, det ska bli kul!


Bild på Smilla när vi skulle gå in i Lummelundagrottan. Jag saknar Gotland!

Ha en underbar helg!
/Marie


1 kommentar:

Aase sa...

Visst är Gotland alldeles underbart. Skulle vilja åka dit igen och njuta av vacker natur.
Hoppas du kommer njuta av ditt nya jobb, jag är alldeles fantastiskt nöjd med mitt byte. Känns som livet, orken och lusten att göra något efter jobbet har återvänt :) ♥ Ha det gott!!! Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...