onsdag 8 augusti 2012

Upp & Ner

Innan vi drog till Gotland så scrappade jag två LOs som jag inte har bloggat. Den första handlar lite om hur livet kan vara lite upp och ner när man har barn. Trots jag har lyckan att ha två ganska lugna tjejer så blir ju allt lite upp och ner när de är hemma båda två.


Jag uppdaterar ju inte så ofta nu men jag hoppas att jag har några läsare kvar och det vore trevligt med någon kommentar någon gång, inser att jag själv blivit dålig på det och facebook tar mycket av den tid jag lade tidigare på att kika i bloggar, kommentera och hänga på forum.

Jag ska ta tag i det lite nu dessa dagar jag har innan jobbet drar igång. Jag har i skrivande stund 251 uppdateringar på blogglovin...

Ha det bra!
Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...