lördag 8 september 2012

Publicerad

Tror inte jag visat den här LOn som var med i förra numret av Inzpira? Blev lite sur när jag såg den i tidningen dock eftersom tagen i påsen hade flyttat på sig och de hade satt den konstigt på LOn....
Så här ska den i alla fall se ut :)


Idag har jag scrappat 3 LOs och jag har anmält mig till Linköping scrapträff så jag hoppas att jag är på G igen med scrappandet. Jag har idag suttit och tittat på många av mina gamla LOs och jag känner att jag måste återgå lite till det som känns som mer jag, samtidigt som jag inte ska ta bort det som jag utvecklat under åren....

Hoppas ni har en underbar helg!
/Marie

2 kommentarer:

Jonna sa...

Jättefin layout! (Såg den inte i tidningen då jag faktiskt inte köpt ett enda nr :P)

Så himla synd att jag missar träffen nu igen pga av att Anders jobbar helg i tid och otid *gaaah* Hade gärna varit med! Och jag tror på det du säger, att det är bra att "gå tillbaka" lite för att komma igång med scrappandet igen, så gjorde jag med. Jag gjorde några layouter som kändes som "gamla, vanliga jag" och nu kan jag lägga till element som känns lite mer uppdaterade och roliga :) Hoppas du kommer igång med scrappandet lite mer igen, har saknat dig! Kram!

Chris_P sa...

Superfin LO!! Fina färger!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...