onsdag 3 oktober 2012

Varit på scrapträff i helgen

Ja som rubriken säger så var jag på scrapträff i helgen. Det var höstens scrapträff i Linköping som gick av stapeln. Jag tycker att det är en superbra träff och det är ju framför allt människorna där som gör att jag vill dit varje vår och höst. Den här gången var det min förra DT-mamma från Scrapfabriken som var där med butiken!

Jag fick inte riktigt lika många LOs gjorda som jag brukar men det blev i alla fall 6 LOs och 4 kort gjorda.

Här kommer en av de LOs jag gjorde. Den här var till kitutmaningen.


3 kommentarer:

Epona sa...

Roligt att ses igen, hade dock varit ännu roligare om vi hade suttit ihop! Men vi får försöka med det till nästa gång. Denna LO var så fin tyckte jag!!

Epona sa...

Roligt att ses igen, hade dock varit ännu roligare om vi hade suttit ihop! Men vi får försöka med det till nästa gång. Denna LO var så fin tyckte jag!!

MissMian sa...

Jag håller med...hade gärna suttit ihop. Hoppas att det går nästa gång. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...