tisdag 1 januari 2013

You make me Happy

Gott Nytt År!!

Hoppas att 2013 blir ett riktigt bra år för alla er och oss. :)
Här kommer årets Nyårsbild på Smilla.


Jag skrev ju att jag har scrappat lite och jag tänkte börja lägga upp dem en och en här. Det skulle vara kul att se om jag har några läsare kvar efter min bloggpaus så lämna gärna en lite kommentar! 


Jag ska försöka hålla liv i bloggen men jag vet inte än i vilken omfattning och det hänger givetvis ihop med hur det är med mitt scrappande.

Ha det så gott!
/Marie

4 kommentarer:

Aase sa...

Underbar LO på din lilla sprall-pigga och glada dotter.

Hoppas du får en fin start på det nya året och att kreativtetsglädjen kommer åter.
Det är så synd att andra sociala medier minskat bloggintresset det är så få som kommenterar det ska gå snabbt :) Ibland gör jag ju själv likadant men visst är det kul med ett spår av den som kikat in!!!

Ha det bäst!!! Kram Aase

Emma sa...

Fantastiskt foto på din söta tjej och så läcker LO!! Har ju varit dålig på scrapsurfande (o scrappande) men då trillade jag ju in lagom efter din bloggpaus, då :) Ha ett underbart 2013, du o din familj. Ett av mina scraprelaterade "löften" är att oftare surfa runt och insupa er sprudlande kreativitet och inspiration, oavsett om jag hinner pyssla själv, eller ej. Så: på återseende :)
Kram//Emma

Jonna sa...

Jag är här! *vinkar* Oavsett om du uppdaterar en gång om dagen eller en gång i månaden så kikar jag in vettu! ;) Kram på dig!

Maja Stokk / eyovine sa...

Jag är kvar ;). Urläcker layout! Skoj att du skapar igen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...