torsdag 14 februari 2013

Inzpiras tävling...

Ja, jag hängde på Inzpiras tävling Hjärtans fröjd

Jag är ju lite ringrostig när det gäller att tävla och eftersom jag inte scrappar mixed media som är så populärt så antar jag att man inte har så stor chans. Fast nu var det ju inte så många mixed media som var i topp så....jag var inte tillräckligt bra helt enkelt och de som placerade sig hade gjort sjukt fina saker! (Men jag hade ju så gärna velat vinna en Big shot!!!

Här är i alla fall mitt bidrag till första deltävlingen.


3 kommentarer:

Emma sa...

Kanonfin!!! Härligt foto :)

Aase sa...

Wow, någon är tillbaks tror jag bestämt!!! Urläcker.... Kul med sååå mycket text.

kram och glad alla ♥ dag!

Anna sa...

Åhhhhhh så snygg Marie! Så många snygga detaljer!

Vinterkramen Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...