fredag 8 februari 2013

Scrappat A4

Hej på er!

På tisdag ska jag ha lite scrapbooking på Stadsbiblioteket här i Tranås för scrapsugna sportlovslediga ungdomar/barn. När jag blev tillfrågad om det så funderade jag mycket på hur jag skulle göra för att det de gjorde skulle vara användbart för dem. De flesta av dem har troligtvis inte 12*12 album. Så jag gjorde lite tester med A4 eftersom de flesta har någon pärm som man kan sätta in sina alster i. Jag ska visa "visningsLOn" sedan men först en annan LO som blev scrappad av bara farten i A4.


De här fotona är det snart ett år sedan de togs...om en vecka på söndag så fyller Smilla 6 år!! Min stora tjej!
Ha en bra helg!!!
/Marie

4 kommentarer:

Jonna sa...

Vad kul att du ska hålla i lite kurs för ungdomarna! :D A4 är ju faktiskt ett rätt behändigt format, men om man tycker att det är lite för avlångt så kan man ju köra lettersize på höjden så att säga, och alltså kapa några centimeter. Lettersize är nog 8,5"*11" Jag scrappar gärna i det formatet A4/letter :)

Jättesöt layout!!

Anna sa...

Jättefin layout!

Kul för barnen att testa på scrapbooking.

Vinterkramen Anna

Emma sa...

Så fin LO!! Har provat scrappa i A4, men lyckades inte få till det...blir faktiskt sugen att prova igen, så tack för inspirationen! Och det är ju så smidigt format när det kommer till förvaring ;)

Aase sa...

Åh vilken bra idé du gav mig att scrappa A4 på nyörjar kurserna jag ska hålla. Men då dök frågan upp om plastfickor...
Vilka är syra fria, sökte på nätet igår men blev väl inte mycket klokare. Har du ngn bra idé om det också? Är de klara plastfickorna syrafria?

Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...