måndag 11 februari 2013

Teknikutmaning på ScrapGalens blogg

För att få igång scrappandet lite igen har jag letat lite efter tävlingar och utmaningar. Jag hittade en teknikutmaning på Scrapgalens Blogg  som jag ville hänga på!

På LOn skulle det finnas med:
- 4 kort (eller stämplade motiv)
- 3 mönstrade papper
- Doile(s)
- Bling (eller halvpärlor)
- Twine
- Mist
- Tag(s)
Och man fick lägga till element om man ville men kravet var att det ovan ska vara med.


Jag har 4 foton, 4 mönstrade papper, 1 Dolie, 3 tags, vit mist (syns lite dåligt på fotot) Twine, halvpärlor, sedan har jag lagt till ett hjärta och lite bokstäver. Det blev en enkel LO, jag vill inte ha för rörigt när det är många foton.

Nu har jag sportlov!
/Marie

3 kommentarer:

Marit sa...

Vilken härlig layout du har gjort, så snyggt med färgerna. Det blåa pappret med stjärnor och det gula med prickar vart kommer dem i från?

Anna sa...

Så kul att du har hängt på Scrapgalens månadsutmaning!
Så härligt kreativ layout!

Vinterkramen Anna

Ulrika sa...

Jättesnyggt! Vilket underbart bakgrundspapper! Mycket snyggt med de fyra fotona i mitten, och väldigt fint upplägg i övrigt! Proffsigt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...