måndag 18 mars 2013

InspirationsLO- biblioteket

Jag gjorde ju två LOs till min scrapkurs på biblioteket och det var länge sedan jag lovade att lägga upp den andra men bättre sent än aldrig heter det ju, så här kommer den! Allt material kommer från Scrapfabriken!


Nu i helgen som var har jag varit i Linköping på vårens scrapträff och det var lika trevligt som vanligt! Underbart sällskap, god mat och en hel del scrapping! På lördagen vann jag två utmaningar och det var så kul! Jag kommer lägga in lite alster från träffen då och då...

Just nu har jag så otroligt mycket roligt att se fram emot! Min man fyller 50 år i morgon, i helgen ska vi fira honom och jag ska på söndag iväg på en hemlis. Sedan kommer vi snart att åka utomlands och det ska bli så skönt!

Sara har varit med i fitnesskampen under februari och hon är en av finalisterna så snälla alla....Gå in och rösta på henne! Hon har varit så duktig och det har inte varit helt lätt för henne att följa programmet. Hon är så sockerberoende och hon har haft riktigt jobbig abstinens! Röstar gör ni HÄR! Längst ner hittar ni Sara... (och psssssst...om ni har fler mailadresser....rösta fler gånger då ;)

Vi ses och hörs!
Marie
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...