fredag 9 augusti 2013

Semestern slut!

I dag är det min sista semesterdag och jag inser som vanligt att det gått alldeles för fort och att jag inte hunnit med allt jag velat. Jag hade tankar på att hålla igång bloggen men den har som ni ser inte blivit uppdaterad på över en månad! Scrappat har jag gjort lite, mest till Project Life men några LOs till även om det inte är några mängder men jag är scrapsugen nu när man har fått lite nya foton under semestern. 

Vi har varit på semester först var vi ett par dagar på Kolmården tillsammans med stora dottern, Sara, och hennes sambo. Vi hade husvagnen och de hade sin husbuss...."öket" som de kallar den. 

Sedan tog vi husvagnen och drog till Gotland nästan två veckor. Vi var ju där förra året också och jag blev så förälskad i ön! Vi kom hem i lördags och efter det har det varit städning och tvätt nästan hela tiden! 

Under sommaren har jag varit duktig på att springa men nu senaste veckorna har det blivit si och så med det men på tisdag kommer zumban igång igen efter sommaruppehållet och andra helgen i September är det Tranåsloppet som jag måste ladda inför. 

En sak jag lovade mig själv innan sommaren var att jag skulle läsa minst tio böcker och det målet har jag i alla fall klarat av...jag har läst 11 böcker. 

Nu ska jag sätta mig och redigera några bilder på sånt jag har scrappat så att bloggen inte somnar helt! 


Ha en underbar helg! 
/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...