söndag 8 september 2013

Skissutmaning

Jag börjar tycka att det är kul att scrappa igen men jag har svårt att komma igång. Därför letar jag roliga utmaningar och jag hittade en fin skiss på Allt om Scrap och den fick igång min process. Som vanligt när jag skapar efter en skiss så blir det en ganska fri tolkning men jag hoppas att det går att se att jag utgått från den i alla fall. Så här ser skissen ut i alla fall:

 Och så här blev min tolkning av den:



Jag älskar söndagar, det är en dag då jag har varvat ner, huset är i hyfsad ordning och man har en dag att bara umgås, pyssla och koppla av. Idag ska Smilla och jag gå och titta på Smurfarna 2. Det blir kul!

Ha en underbar dag!
/Marie

3 kommentarer:

Hozzan sa...

Vilken härlig tolkning av skissen. Kul att du tävlar hos Allt om Scrap. Lycka till.

Sahuz sa...

Vilken färgglad och härlig layout!:)

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Läcker tolkning! Gillar färgvalen! Såå snygt med häftklamrarna och knapparna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...