onsdag 12 februari 2014

Nyårsafton 2012

Mitt inlägg om diagnostisering av ADHD har gjort att bloggen fått otroligt många besökare på kort tid. Egentligen är min blogg en blogg och först och främst scrapbooking men jobbet är en stor del av mitt liv och därför kommer det då och då ett inlägg om skolan och tankar som jag har genom mitt jobb. Att skriva av sig sina tankar är skönt och befriande och det känns så otroligt skönt när man får så mycket positiv feedback på det jag skriver, det visar att jag inte är helt fel ute i mina tankar och att jag är en bit på väg när det handlar om att möta barn med behov av särskilt stöd. Det svåra är att leva upp till det med de begränsande resurser som finns.

Idag tänkte jag dock att mitt inlägg skulle handla om scrapbooking först och främst. Som kanske de flesta vet som läser min blogg så var jag förut en snabbscrappare som scrappade otroligt mycket. Tyvärr har annat kommit emellan och lusten har inte funnits. Jag har till och med funderat på om jag ska sälja av material jag har, men har inte kommit mig för att göra det då jag hoppas att lusten ska komma tillbaka och för att det har varit en så stor del av mitt liv under så många år. Jag har kommit igång lite nu och jag hoppas att det håller i sig och ökar. Jag ska på Stockholm Scrap och pärl event helgen den 14-16 mars och jag hoppas att det verkligen sätter fart på mitt skapande igen. Jag ska verkligen försöka få plats på Linköpingsträffen i början av april också. I helgen scrappade jag den LO som jag visade i förra inlägget och jag gjorde också den här LOn, den är jag mindre nöjd med men ändå...


Har nu sportlov så jag hoppas att det blir lite mer scrappat, det är ganska mysigt att sitta och pyssla ihop med Smilla.

Ha det så gott!
/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...