tisdag 25 mars 2014

Lite Project Life

Jag har ju så smått under året som varit hållt på med PL. När jag började med det så sa jag till mig själv att jag skulle göra det utan krav på hur ofta och hur det skulle se ut. Jag har inte satt in varje vecka utan det har blivit lite hur som helst. Det enda som jag är noga med är att det är kronologiskt så det blir lite som en bilddagbok. Jag har också nästan gjort färdigt ett Snap-album med bilder från Egypten. Jag har inte lagt upp så mycket här från PL men jag tänkte försöka göra det nu. Ni som kikar kan ha lite överseende för att jag är nybörjare och en del sidor har jag jobbat mycket med, andra har jag nästan inte gjort något med. Här kommer i alla fall sex sidor från mitt PLalbum.







Som ni ser är sidorna från i somras. Jag har gjort ända till nyår och fler sidor kommer men vill dela upp det lite. 
/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...