fredag 11 april 2014

Cutie

Förra helgen var jag på Linköpingscrap. Det var som vanligt superkul och trevligt men visst saknade jag flera av mina scrapkompisar. Men kul att träffa dem som var där, bland annat Malin, Malin (en annan Malin) och Jonna. Jag gjorde sju LOs och fyra kort. Jag vann på ett kort, en LO och en lott på ett kort på lottning.
Jag gjorde också en tolkning på Allt Om Scraps April skiss och den kommer här. Gillade verkligen stuket på den skissen sedan blir det ju alltid så att man tolkar på sitt egna sätt.


Blir så glad över ett par andra scraprelaterade grejer, dels vann jag Scrap-Perras månadsutmaning Mars med den här LOn.


Och dels har jag fått ett roligt mail, men det kan jag inte dela med er än. Just nu har jag lite scrapflow, jag scrappar inte så mycket men jag blir ganska nöjd med det jag gör.

Hoppas ni kommer ha en underbar helg! Själv är jag nu lite ledig och det ska bi så skönt!
/Marie

1 kommentar:

Christel sa...

Kul att du tolkat Allt Om Scraps aprilutmaning! Jag gillar din stil och dina härliga färger, kanonfina alla.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...