söndag 24 augusti 2014

Händer inte mycket...

...här inne just nu. Jobbet har kommit igång igen och tiden räcker inte riktigt till för scrap och blogg. Har funderat en del på det här med bloggen, det är inte så många som är här inne och kommentarerna är få. Jag har funderat på att lägga ner bloggandet helt men samtidigt är bloggen bra då jag kan gå tillbaka smidigt och se vad jag har gjort så den får nog vara kvar trots att uppdateringarna är få. Här kommer i alla fall ett foto på min fina familj!


När vi var hemma hos Sara i slutet på Juni så hade vi en liten photoshot i hennes studio. Det blev många superfina bilder! Sara fotade oss var och en och hennes sambo fotade oss alla. Jag har verkligen saknat foton på oss alla tillsammans. Det här fotot har Andreas fotat men Sara har redigerat det.

Ha en underbar söndag!
/Marie

1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Du är inte ensam om att knappt få några kommentarer och det tror jag beror på att man numera kollar bloggar via olika läsare (själv använder jag Bloglovin) och då blir det ett extra steg att ta sig till kommentarsfältet. Och läser man dessutom via mobilen är det ytterligare knöligare. Varvid en kommentar man kanske kunnat tänka sig att ge "får vänta".

Och har man dessutom en massa koller för att se att det är en verklig människa är det ännu ett hinder som triggar slöheten. ;)

Men jag kikar på dina inlägg (om än lite sent när det händer mycket i livet och blogglistan inte är det första man engagerar sig i), så åtminstone en besökare har du. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...