måndag 29 september 2014

Håll i hatten!!

Här kommer ett blogginlägg från mig. Fick höra att jag hade ett par gäster på bloggen i alla fall (vink vink Moa och Hanna!!! ) så jag får väl försöka hålla lite liv i den.

Jag var på Linköpingscrap i helgen så jag har ju i alla fall lite att visa upp nu. Det blev totalt fem LOs, fyra kort, ett egengjort PL-kort och ett PL-uppslag. Som vanligt kommer jag att dela upp det lite, visar inte allt på en gång... Idag får ni se den LO som jag var absolut minst nöjd med och ett kort som är helt ok. (För en gång skull blev jag rätt nöjd med alla mina kort)


Det här kortet var till en moodboardutmaning.


Den här LOn var den första jag gjorde och den var till en skissutmaning.

Hoppas att ni har haft en underbar helg!!
/Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...