tisdag 28 juli 2015

En LO!!!

Japp, jag har scrappat. Kommer inte ihåg hur länge sedan det är ens men jag har börjat längta lite efter det och jag hoppas att det håller i sig och att jag kanske kommer igång igen. Kanske borde väcka liv i bloggen också men är det någon som fortfarande läser bloggar?
Nåja, någon kanske läser det här.


Den här gången har jag fotat av LOn med mobilen så jag hoppas att det blir ok kvalitet. Det finns en väldigt bra app som heter Office Lens som känner av fyrkanter när man ska fota så det är smidigt att fota av LOs, dokument, en whiteboard etc. Det är skönt att slippa beskära sedan.

Hoppas ni har en underbar sommar, trots vädret och att ni inte glömmer att ledighet först och främst handlar om avkoppling och kvalitetstid med familjen.

Ha det så gott!
/Marie

2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Eftersom din blogg finns i min Bloglovin'-lista läser jag. ;)

Millan sa...

Så fin! Kul att se att du scrappar lite igen. Själv har jag inte gjort nån LO på länge nu, utan det blir mest kort...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...