fredag 1 januari 2016

Årets favoriter

Jag har ju en flerårig tradition att lägga upp mina tio LO-favoriter från året dom gått men i år har jag inte ens gjort tio LOs ås det får bli de favoriter bland de få jag gjort...







Jag hoppas att jag får tillbaka lusten till scrapbookingen men just nu har jag inte lust alls! Behöver något som triggar igång mig, någon utmaning eller någon träff. I år är första året sedan jag började scrappa som jag inte varit på någon träff och just träffarna brukar trigga igång mig ordentlig. Just nu konkurrerar scrappandet med så mycket annat. Jag tränar en del och jag jobbar för mycket.

Mina tidigare favoriter hittar ni om ni klickar på respektive år: 

Ha nu ett underbart 2016, så får vi väl se hur mycket den här bloggen uppdateras. 

Marie

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...